Logon intranet | EU website

DentConnects rolle - Shared Service Center

Shared Service Center omfatter alle støttende tjenester, som DentConnect tilbyder. Forskellige afdelinger støtter klinikkerne i vores kæde ud fra deres ekspertise. Fra almen management til udtænkning af en effektiv marketingstrategi og finansiel management. Udover administrativ støtte forhandler vi for eksempel også ved indkøbskontrakter. Hver afdeling optimerer således på dens egen måde behandlingen af patienten og dennes tilfredshed.

 

Shared Service Center skaber rammerne for klinikkerne.

  • DentConnect hjælper tandlæger med at tilbyde patienter tandpleje af højeste kvalitet samt reducerer administrative byrder. Vores danske Shared Service Center håndterer:
    • Regnskab og økonomistyring
    • HR og lønadministration
    • Indkøbsaftaler
    • Marketing og kommunikation
    • Implementering af nye kliniske krav f.eks. NIR
    • Faglig udvikling via DentConnect Academy
  • Effektiv støtte kræver omfattende ekspertise og erfaring. DentConnect tilbyder en ligevægtig balance imellem kliniske eksperter og forretningsmæssig sparring.
  • Vi tager endvidere hånd om medarbejderne og sikrer kontinuitet ved f.eks. generationsskifte, barsel, sygdom og rekruttering